فنون یو ایکس رایتینگ

ابزاری برای آزمایش متن تجربه کاربر: در لحظه بنویس و امتحان کن

افزونه پولیش برای آزمایش متن تجربه کاربر در محیط وبسایت

تصوّرِ انتزاعی برای همه آسان نیست. حتی اگر آسان هم باشد، ما ترجیح می‌دهیم لباس را روی تن‌مان، گلدان را روی میزمان و متن تجربه کاربر را روی محصول امتحان کنیم. برای‌مان مهم است که این آزمایش درجا و بی‌درنگ باشد تا بتوانیم یک دیدِ واقعی و فوری پیدا کنیم و تصمیم بگیریم. امّا چطور می‌توان آزمایش متن تجربه کاربر را بی‌درنگ اجرا کرد؟

یکی از روش‌های معمول (مخصوصاً برای کدنویس‌ها) استفاده از کدهای هر صفحه است. شما می‌توانید در هر مرورگری اعم از فایرفاکس یا گوگل‌کروم آن را امتحان کنید. کافی‌ست ابزارِ Inspect را راه بیندازید و در میانِ کدها، دنبالِ بخشِ موردنظر (مثلاً Heading) بگردید و متن را دستی تغییر دهید.

آیا راهِ سریع و ساده‌تری هم وجود دارد؟

بله. این مطلب را برای همین می‌خوانید.

افزونه‌ای برای آزمایش متن تجربه کاربر

افزونه کروم برای آزمایش متن تجربه کاربر و تغییر درجا و آنلاین یو ایکس رایتینگ وبسایت
با افزونۀ Polish بی‌درنگ متن تجربه کاربر را تغییر دهید و آزمایش کنید.

افزونۀ Polish به شما این امکان را می‌دهد که یو ایکس رایتینگ یک صفحۀ وب را به‌صورت درجا و بی‌درنگ ویرایش کنید. این روش به شما کمک می‌کند بدون نیاز به تیم فنی یا تغییر در فایل طراحی، به‌سادگی به آزمایش متن تجربه کاربر بپردازید.

دانلود افزونه برای گوگل‌کروم

می‌توانید این افزونه را از نت‌بازار گوگل‌کروم دریافت کنید.

هم‌رسانی
نویسنده و تجربه‌نویس
نویسنده و تجربه‌نویس
داستان‌نویسی که با تجربه‌نویسی گذران می‌کند. من برای هموارکردن مسیر تجربه کاربران می‌نویسم. برای یوایکس رایتر شدن، مهارت نویسندگی کافی نیست. اینجا جهانِ طراحی‌ برای انسان است.
راه‌های ارتباطی:
دیدگاه ها
اولین باشید ...
شما بگویید

همرسانی